onsdag 27 februari 2008

Narkolepsi

Shit, jag nickade precis till här framför datorn. Jag tänkte att jag bara skulle blunda en liten stund. Jag är så himla trött och fattar inte vad det är för fel.

Det känns precis som det gjorde när jag praoade på ett företag som gjorde aluminumramar till fönster och dörrar. Det var tidiga morgnar och mycket trist. Så varje morgon gick jag och satte mig på toaletten minst en kvart och blundade en stund. Ibland somnade jag, ibland vilade jag bara lite. Men på det här kontoret har man full uppsikt över toaletterna, så jag kan ju bara inte gå in och sätta mig där...eller?

2 kommentarer:

Amanda sa...

Så brukade jag också göra när jag var städerska.

Grattis till 'How cute am I'-inlägget förresten - från barn och fullegubbar får man höra sanningen vet du.

30-nånting sa...

Haha, tack för det amanda.