lördag 9 februari 2008

Självgod

I dag är jag sådär nöjd med mig själv igen. Jag har städat (och den här gången ingick dammtorkning!) och tvättat. Dessutom har jag börjat sätta in Thailandsbilderna i ett av mina resealbum och så har jag lagt in en massa braiga låtar i mobilen. Skönt att äntligen ta tag i de där småsakerna som jag tänker varje dag att jag borde göra. Det blir jag bara stressad av. Därför ska jag inte prata eller skriva om mitt jobbsökande i dag, det kan bara dra ner mig i skiten igen.

E åkte iväg tidigt i morse till Dalarna. Han och en kompis ska ha ett litet "träningsläger". E har fått för sig att han ska åka längdskidor i något sorts lopp som ska gå snart och jag fattar inte hur han ens kom på tanken. Han har såvitt jag vet inte stått på ett par längdskidor sedan vi blev tillsammans i oktober 1996! Men, är huvve' dumt får kroppen lida. Och det lär han få göra i helgen. Hehe.

Jag ska strax inta soffläge och bara mysa för mig själv och gotta mig i hur duktig jag varit i dag.

Inga kommentarer: