fredag 1 februari 2008

Fredagstankar

Jag fattar inte att det redan är februari. I den här takten är jag och E i Barcelona i morgon och i övermorgon är det jul igen.

I morse "sminkade" jag mig. Jag använder sminkade på ett mycket löst och ledigt sätt, men jag satte på mig lite färg på ögonbrynen och på ögonfransarna i alla fall. Jag visade resultatet för E och fick då höra att jag är snyggare med smink på. Mäh, jag som trodde att han tyckte jag var vackrast au naturel. Snart ber han väl mig behålla korsetten på i sängen*...

Första dagen på kontoret på tre veckor. Skönt att inleda med en fredag. Jag hade med mig frukostmackor så att de skulle tycka att det var roligt att jag var tillbaka. Jag tror att det fungerade.



*Jag har ingen korsett...än i alla fall

2 kommentarer:

Emm sa...

Trevlig helg på dig!!!!!

KRAM

30-nånting sa...

Trevlig helg till dig också emm!