måndag 25 juni 2007

Midsommar, ljuva midsommar

Det blev en fantastisk midsommar. Jag är supernöjd. Jag var lite tveksam först. Det kan vara lite påfrestande när både jag och E åker norröver samtidigt över en helg. Då ska vi nämligen hinna träffa både mina föräldrar och svärföräldrarna. Det kan bli rätt så stressigt. Dessutom var det den första midsommaren som jag firade helt utan någon av mina vänner. Det var min brors vänner och E:s vänner som var på plats. Men det gjorde inget. Jag hade himla kul ändå och vi hade strålande sol från fredag morgon till söndag eftermiddag. Så fick jag ju passa på att pussa på min lille brorson också. Han är världens charmtroll just nu och skrattar från morgon till kväll. Det är nästan så att jag tror att till och med jag skulle kunna klara av att ta hand om en sådan liten när jag träffar honom.

Inga kommentarer: