fredag 13 juni 2008

where it counts I'm real*

Hurra, jag och Redaktrisen ska gå på Dolly Partons konsert i kväll. Jag har väl aldrig varit ett Dolly-fan, men inser när jag lyssnar på hennes greatest hits att det är en hel del låtar som har fastnat. Framför allt ser jag fram emot att se henne på scenen och jag hoppas att hon är så proffsig som jag tror att hon är. Synd bara att hon inte låtit sitt ansikte vara i fred lite mer. Hon var ju så otroligt vacker när hon var yngre.
Kolla vad snygg hon var!

Bilderna lånade jag härifrån och därifrån.
* rubriken lånar jag från en titelspåret på Dollys senaste platta Backwoods Barbie. Jag måste ju lyssna in mig lite innan konserten.

2 kommentarer:

åsa sa...

Tyvärr är hon så proffsig som man tror att hon är. Kanske lite proffsigare till och med. Jag såg henne i Stockholm förra våren och tyckte att det saknades spontanitet alldeles för mycket. Jag ska se henne i Malmö i morgon och hoppas att hon är lite, lite mer spontan den här gången... Hoppas kan man ju alltid! :-)

Men hon är i alla fall en fantastisk sångerska och låtskriverska och verkar vara en fantastisk person med ett gigantiskt hjärta!

Ha det så trevligt!

30-nånting sa...

Det är väl det som är risken med turnérävar som henne. Allt blir inövat. Men det ska bli kul att se henne, spontan eller inte...