måndag 2 juni 2008

Smolk

Jag har haft en mycket bra helg. På alla sätt och vis. Långpromenad och lunch med Informatören, bio med tjejerna, mysfrukost och slappande. Riktigt skönt.

Vi såg Brudens bäste man i lördags och vi gick alla ifrån salongen med ett stort leende på läpparna. Förutsägbart men ändå underbart.

Däremot höll jag och Chloë på att få ett utbrott innan filmen drog igång. De visade nämligen en trailer för Sex and the City. Jag trodde att en trailer ska vara en liten aptitretare. Fantasieggande och retsam på alla sätt och vis. En trailer ska väl göra mig sugen på att se mer? Men jag börjar mer och mer förstå att så inte är fallet. Det kändes som om de drog av hela filmen på en halv minut. De visade alldeles för mycket och jag blev skitsur. Jag vill ju se den där filmen utan att veta i förväg vad som kommer att hända. För mig hade det räckt att visa en bild på Carrie och de andra och sedan premiärdatumet. Det slutade med att både jag och Chloë satt och tittade ner och försökte ignorera det som sades på duken.

Men i övrig alltså en riktig toppenhelg.

2 kommentarer:

Amanda sa...

Åååå fy så dumt. Jag fullkomligt HATAR trailers & baksidetexter. Vill inte veta något alls. *la-la-laaa* *håler för öronen*

30-nånting sa...

Jag också! Det ska kittla till lite bara - inte irritera.