söndag 29 juni 2008

Brunch-tajm

Jag är så glad i dag för äntligen ska jag få bruncha. Jag har suktat efter brunch i flera veckor nu, men det har aldrig blivit av. I dag har Förskollärarinnan och Journalistinnan förbarmat sig över mig och om en timme ska vi ses. Oj, vad gott det ska bli.

I övrigt har det varit en mycket lugn och trevlig helg. I fredags var jag hemma själv och hade videokväll och åt alldeles för mycket godis. Inget ovanligt där. I går firade vi Journalistinnans 30-års dag, ett år i efterskott. Det var ett mycket trevligt partaj i hennes trädgård. Ska bli kul att höra detaljerna om vad som hände efter att jag åkte hem. Jag har nämligen en mycket trist tendens till att vilja åka hem strax innan midnatt nuförtiden. Då är jag så trött så att jag knappt kan hålla ögonen öppna.

Inga kommentarer: