onsdag 25 juni 2008

Under pressure

Vad har vi ställt till med egentligen???

13 kommentarer:

Emm´s design sa...

DU SKÄMTAR!!!!!!!!!!!!!!!!

Herregud vad roligt!!!!!!

GRATTIS!!!!

kram

Unknown sa...

Grattisgrattisgrattisgrattis!

Tur att ni är förlovade "på riktigt" nu ;-)

Jättestor kram!

30-nånting sa...

Tack! Och kramar tillbaka...

Anonym sa...

men gud så roligt, grattis!!

30-nånting sa...

Tack rebecca!

Amanda sa...

Tack. Där satte jag kaffet i vrångstrupen ;o)

Jätte-jättegrattis till er båda & många kramar!

30-nånting sa...

Hahaha amanda, jag hoppas att du sköljde ner kaffet med en bulle! Då brukar vrångstrupen må bättre.

Och tack så mycket och kram till dig också!

Anonym sa...

Grattis igen gumman ! Kan inte sägas många gånger nog.. hoppas vi apar efter snart.. ;o)
Kram M

30-nånting sa...

Tack vännen, det hoppas jag med. Försöker febrilt dra med mig någon i "fördärvet" ;0)

Anna sa...

STÖRSTA GRATTIS DU KAN TÄNKA DIG FRÅN MIG :D
KRAM!

30-nånting sa...

Tack anna!

Strawberry milkshake sa...

HURRA!!!!!!!

30-nånting sa...

Tack jordgubben!