måndag 30 juni 2008

Knock knock

I dag var det nära att jag hade kunnat uppfylla en porrfilmsfantasi. Det vill säga om det verkligen var något jag hade fantiserat om.

Jag hade precis hoppat in i duschen när det ringde på dörren. Jag slängde på mig min morgonrock och sprang ut i hallen och öppnade dörren. Och där stod han. Hantverkaren!

Hade det här varit en porris hade jag haft håret uppsatt i en konstfärdig knut, slängt av mig morgonrocken och sagt att denne adonis kunde börja jobba på mig direkt.

I verkligheten stod jag där och blötte ner hallmattan, med rödflammigt ansikte och morgonrocken svept omkring mig så mycket som det var mänskligt möjligt. Och hantverkaren hade blonderat hår och en rejäl kagge.

Hade jag haft en hantverkarfantasi hade den för evigt varit förstörd nu.

4 kommentarer:

Amanda sa...

Hahaha, snap!

Samma här - fast jag hade trosor, linne & kappa (ja vad gör man - tänkte inte flasha röven) och budkillen undrade lite hö-hö-igt om jag 'legat & sovit' (hösnuvemosig).

30-nånting sa...

Haha, ja själv fick jag ett "Godmorgon" från hantverkaren. Att de alltid ska dyka upp vid de mest olämpliga tillfällena.

Anonym sa...

Sist jag hade hantverkare hemma var det tre stycken som avlöste varann. Jag märkte ingen större skillnad. Alla tre såg ut som Ricky Bruch. Och luktade jättemycket gubbsvett.

Eh... nä, ingen hantverkarfantasi här inte.

30-nånting sa...

Haha suziluz, det låter som polackerna som huserade hos mig igår!