torsdag 10 januari 2008

Mango, papaya, pineapple?

Jag gav mig på att försöka hitta en bh när jag shoppade loss i Bangkok. Det gick ganska precis som jag hade anat. Ingenting passade och de hade nästan inget i min storlek. Det jag däremot hittade var ett anslag inne i en provhytt som jag tyckte var otroligt upplysande, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den informationen. Anslaget bestod av profilbilder på olika bröst och under bröstbilden var det en bild på den frukt sagda bröst liknade. Det var äpplen och päron och allt däremellan. När jag ställde mig i profil insåg jag att jag är en ananas. Vad kan det innebära för mitt fortsatta jordeliv?

2 kommentarer:

Sabina sa...

Hahahaha dom hade ingen bild på taxöron då???
Det hade varit mer likt mina tror jag...

30-nånting sa...

sabina, nej allt var fruktliknande. riktigt kul faktiskt - men ingenstans kunde jag se vad en ananas som jag skulle satsa på för bh...