söndag 27 januari 2008

Helgen i fem

Jag har blivit riktigt förkyld. Kan möjligen bero på alla snoriga pussar som delades ut av Världens sötaste brorson.

Sedan E hämtade mig i lördags eftermiddag har vi knappt rest oss ur soffan. Jag har blivit besatt av Brothers & Sisters och grinade mig rödögd i gårkväll.

Dansen börjar i dag. Jag längtar faktiskt efter att svettas men också efter att skaka rumpa.

Ju mer jag pratar och berättar om det här jobbet jag har sökt desto mer tycker jag att jag passar för det och desto mer vill jag ha det. Kanske jag ska börja stalka VD:n på måndag?

Jag har blivit besatt av sådana där lakrits och chili godisar. De som är till hälften röda och till hälften svarta. Mycket goda!

2 kommentarer:

Emm sa...

Sånna godisar ger en sår i munnen :-S

Trist med förkylning, men den går över :-)

30-nånting sa...

emm, jag har tryckt i mig en massa sådana men inte märkt några sådana bieffekter - vore dock bra om de dök upp för jag behöver definitivt inte äta fler!