torsdag 24 januari 2008

Lyxfin

Det är då tusan vad jag går på det här med att dyrt automatiskt är bra och att allt annat tyder på kass kvalitet.

I början av förra året blev jag "lurad" av en hudterapeut att testa Dermanords produkter. Jag, som tidigare hade smort in ansiktet med Body Shops Body Butter och tyckt att det fungerade utmärkt (tills jag fick en massa märkliga utslag och finnar i ansiktet, upplevde plötsligt en ny värld. Min hud blev mjuk, len och medgörlig. För det mesta i alla fall.

Nu sitter jag här, 425 kronor fattigare, och undrar hur länge jag ska vara så här lurad. Lite Face Protection och Jojobaolja - varför skulle det vara bättre för mitt ansikte än något annat? Tilläggas bör också att jag, den 9 januari, hade 290 kronor kvar på kontot. Någon som har en Spara-kurs jag kan gå?

2 kommentarer:

Anonym sa...

425-290 kr = hmmmm,, går inte ihop.. ;o) Januari är alltid en tung månad ! Imorn blir det bättre ! Men du ,, måste också säga,, Bodybutter är INTE bra för någon ansikte tror jag ! för fet för ditt stackars ansiktes hy ju. Annars kan jag varmt rekommendera BodyShops ansiktskräm med Vitamin e E (tror jag d e). En liten rosa burk med svart lock ! Kanon skön ! Kram kram M

30-nånting sa...

Tack för tipset m!