söndag 20 januari 2008

Börja om från början...

I dag, efter en tjejmiddag och en Bag-in-box, ser det ut som om mitt och E:s arbete i går var förgäves. Jag väljer att inte ens snegla bort mot köket. Förnekelse har alltid varit en av mina starka sidor.

Dessutom har jag nu satt mig vid datorn för att söka jobb. Ett jobb som träffade mig i magen när jag läste annonsen och gick in på företagets hemsida. Ett jobb som jag inte har en chans i helvetet att få. Jag har egentligen inga som helst kvalifikationer. Det enda jag har är ett hopp om att de ska känna mitt engagemang och min potential genom ett ynka litet papper.

Men, vad gör man inte för att skjuta på att skriva en ansökan. Jag funderar till och med på att göra räkningarna först...

2 kommentarer:

Emm sa...

ORdning och reda är till för att förstöras :-)
Vad ska ni annars göra nästa helg? ;-)

30-nånting sa...

emm, så sant så sant.