torsdag 17 januari 2008

Eat me

Jag är tillbaka i Gävle. Ska spendera en natt här och en dag till innan jag får återvända till mitt hem.

Jag höll på att krocka med en engelsman i hotellkorridoren. Hade det här varit en film hade vi tittat på varandra och slitit in varandra i städrummet och älskat bland lakan och handdukar. Men det är det ju inte. Istället mumlade han något ohörbart på engelska och jag skrattade något sorts menlöst skratt åt hans ord. Inte särskilt spännande. Dessutom var han väldigt kort...vad nu det har med saken att göra. Jag var inte direkt sugen på att vara otrogen tillsammans med honom.

Nu ska jag gå och äta mexikanskt. I löööööv guacamole. Sedan blir det hotelldöden, aka slappa framför tv:n.

2 kommentarer:

Strawberry milkshake sa...

Han kanske var amerikan? Dom är jävligt korta. Iallafall många av dom.

30-nånting sa...

strawberry, korta killar går bort helt och hållet - i alla fall för mig som var 1,68 i sjätteklass och inte slutade växa redan då...