tisdag 1 januari 2008

Jag vet...

...bilden jag tog med min kamera i gar var helt kass. Jag forsokte hitta nagon sorts kansla i bilden, men den blev mest bara trist och utan farg. Hur som helst sitter jag och E och internetar lite. Gardagen var en perfekt dag med spa for tjejerna och superb middag. Vid tolvslaget skickade vi ivag varmeballonger. Mycket vackert. I Thailand tror de att om ett par skickar upp varsin ballong och de foljer varandra upp i skyn ska paret vara tillsammans for evigt. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro om det eftersom en av min och E:s ballonger kraschade medan den andra lyfte upp upp och ivag.

I dag har jag och E shoppat och tydligen har min fettprocent stigit markant eftersom den enda bikinin jag fick pa mig var en XXL!!! Alltid kul att inleda ett nytt ar med att kanna sig superfet.

I ovrigt lunkar dagarna pa i stilla takt. Men i morgon aker vi till Koh Samet och pa fredag drar jag och E till Bangkok. Jag ser fram emot shopping pa mycket hog niva.


Sorry for den trista texten utan alla prickar och ringar, men jag ids inte grejsa for lange med den har skruttdatorn...

2 kommentarer:

Emm sa...

Åh, det låter underbart!!!! Här hemma är det snöslask.......

Anonym sa...

Kul att läsa hur ni har det! Här är det inget vidare, snöslask x 100.
Apropå asiatiska micro sizes. Påminn mig att berätta historien om AK goes XL i KL för dig någon gång... ;)