fredag 4 januari 2008

Celebrity skin

Jag och E tog en promenad efter stranden for nagon dag sedan. Helt plotsligt kommer tva thailandska tjejer springande med en kamera. Jag trodde att de ville att vi skulle fota dem sa sjalvklart sa jag ja. Men nej, de ville fota sig sjalva tillsammans med oss sa vi fick posera for tva fotografier. Ett med vardera tjej.

Vi borjade genast fantisera om vilka de trodde vi var. Jag trodde att jag sag ut som Cameron Diaz (ha ha ha ha) eller kanske trodde de att vi var Reese Witherspoon och Jake Gyllenhaal (eller hur!). I sjalva verket tror jag att de fotade oss for att de inte trodde sina ogon. Tva gigantiska, och i mitt fall likblekfet, faranger (utlanningar) som utan att tveka struttar runt i badshorts och bikini. Det maste ju forevigas...

1 kommentar:

Sabina sa...

Men själklart måste dom trott att du var Cameron Diaz eller åtminstonner Reese Witherspoon=) Vad annars...

Tack för ett roligt inlägg=)

Sabina