måndag 21 januari 2008

Bröder och systrar


I natt drömde jag att jag var en del av familjen Walker i Brothers & Sisters. Kan man ta det som något annat än att jag och E överdoserade av den serien i går? Vi låg i soffan hela dagen och tittade på avsnitt efter avsnitt. Herregud vad jag gillar den serien. Jag är lite småförtjust i Justin, strulputten, och vill vara som Sarah. Till och med Sarahs bitchiga sida gillar jag, för hon är så bra på att vara just det och jag är helt värdelös. Eftersom jag jobbar hemifrån i dag tror jag att jag ska tjuvkika på ett avsnitt på lunchen. Jag är ju borta resten av veckan så jag kan inte få abstinens redan nu, det vore ju för hemskt!
Bilden lånade jag härifrån

2 kommentarer:

Alla mina pojkar sa...

Åh Justin är ju skitsöt :P

30-nånting sa...

Jag vet! Och den där serien blir bara bättre och bättre!