fredag 12 september 2008

Spoonman

I natt hände något som inte hör till vanligheterna i vårt hem. Vi sov i sked nästan hela natten. E brukar annars köra hug 'n roll med mig och ligger vi för nära varandra under natten brukar någon av oss alltid se till att vi får lite luft mellan oss. Oftast vaknar vi faktiskt så långt ifrån varandra som det är möjligt utan att trilla ur sängen.

Men inte i natt. Vi somnade i går med att E låg bakom mig och höll om mig. Vi vaknade i morse av att E fortfarande låg bakom mig. Märkligt att jag då drömde att E övergav mig och drog till München när jag skulle springa Lidingöloppet(!).

Det var för övrigt så jag snabbt insåg att det var en dröm. Jag skulle aldrig få för mig att springa Lidingöloppet.

Så här ska en hug 'n roll genomföras - för er som inte redan vet...

Inga kommentarer: