måndag 22 september 2008

En blandning av mig och E

När jag såg det härFinnjonnas blogg visste jag att jag inte skulle kunna hålla mig. Det ångrar jag lite i efterhand.

Pyret ser ju ut som en liten råtta! Och trots att jag skrev in "Either" på kön, vi har ju ingen aning om vad Pyret är, så tycker jag mig ana att det där programmet tror att det är en tjej jag bär i magen.

Brevbäraren verkar också ha varit framme för bruna ögon kan man väl inte få om båda föräldrarna har blå? Dessutom har tydligen jag eller E fräknar?

Det ska bli mycket intressant att göra en jämförelse mot den här bilden om, säg, en tre-fyra år.

3 kommentarer:

Tre stycken sa...

Va spännande! Pyret ser inte alls ut som någon råtta! Måste göra en likadan och se hur det blir. Tror du Blå flippar om man visar honom det? ;-)

Amanda sa...

>Pyret ser ju ut som en liten råtta!

Inte alls. Söt ju!

30-nånting sa...

Haha, jo lite råttig är h*n allt hörrni. Men det var kul att testa på.

tre stycken, klart du ska göra't. Jag tror inte att din Blå flippar.

amanda, tack men förhoppningsvis blir Pyret mer lik en av oss än en blandning av båda - vilket denna bild är. Vi har nämligen väldigt olika drag som skulle kunna ge ett, ehrm, intressant utseende.