måndag 1 september 2008

Slackerröra

Den här helgen har varit extremt lugn. Precis som jag ville ha den. Det blev filmkväll tillsammans med E och Forskaren i fredags och i lördags var det jag och E som bara var hemma. Men plötsligt blev det uppenbart för mig vilka förväntningar som finns på helgerna. Det är ju då man ska "hitta på något". Så i lördags satt jag och småsurade, jag har egentligen ingen aning om varför, och tvingade i princip E att spela ett parti TP med mig innan vi körde igång en film. Bara för att kunna säga att vi gjort något.

I går låg vi i soffan hela kvällen. Det var hur härligt som helst och vi hade kul tillsammans. I går var det ju söndag och då får man ligga i soffan hela kvällen. På söndagar behöver jag inte hitta på något och därför kan jag också slappna av och bara vara.

Jag är knäpp!

1 kommentar:

Emm´s design sa...

Vi är så lika vi två :-)