tisdag 23 september 2008

Close encounter

I dag skulle jag träffa min härliga Ex-ex chef i mina gamla arbetshoods. Jag tänkte då på min ex chef, The Beeotch, och tog en bakgata för att kanske undvika att stöta på henne. Jag strosade gatan framåt i lugn och ro och såg mig omkring. Plötsligt var det någon som passerade mig tätt, tätt på trottoaren. Jag tittade åt sidan och där var hon, The Beeotch, i egen hög person. I vanlig ordning tittade hon rakt fram och låtsades som om hon inte alls sett att det var jag och jag orkade inte säga hej heller.

När hon skyndat förbi mig kunde jag konstatera att hennes röv är större än någonsin.

Och jag kunde också konstatera att jag inte är en större person än så.

4 kommentarer:

Tre stycken sa...

Tillfredställande observation. Det är sånt som gör att livet känns "rättvist" ibland.

30-nånting sa...

Eller hur, tre stycken.

Anonym sa...

Ojojoj! Illa! Större röv än någonsin? Nu måste jag titta nästa gång...

30-nånting sa...

ak, gör det. Den var större än jag någonsin sett den i alla fall. Haha, I like!