söndag 28 september 2008

Ölmage

Det är intressant det här med magar. Särskilt gravidmagar eftersom det är det jag tittar efter just nu. Min svägerska, Floristen, har en jättestor mage så liten hon är och vi är i samma vecka, min börjar titta fram mer och mer men är alldeles platt mitt på och Lantlollan, som är drygt 12 veckor efter mig, har börjat få en liten rundning på magen. Lantlollan är redan från början en supersmal tjej så hon lär få en helt fantastisk mage. Min är fortfarande på gränsen till att bara se ut som en tjockismage tycker jag, men jag visar stolt upp den i tajta tröjor ändå.

Jag tror dock att det börjar bli lite trångt i magen. Pyret verkar ha fått lite problem med att göra sina volter ordentligt, så i stället lägger h*n sig tillrätta på den högra sidan av magen så att min mage alltid ser lite skev ut. Det känns.....intressant.

Inga kommentarer: