söndag 14 september 2008

Fat Joe

Är man en dålig morsa om man ätit bullar till lunch, godis till mellanmål och pizza till middag?

Eller har man bara haft en normal moffardag som man kan behöva ibland? (Ja, okej jag kan behöva det. Ibland låtsas jag nämligen att jag är bakis, då kan jag ligga i soffan och grymta, äta precis det jag är sugen på och glo på dålig tv och må gott.)

Jag får lite dåligt samvete ändå när jag känner Pyret rocka loss i magen, säkert hög som ett hus på socker. Men vi förväntar oss inte annat än att få en gottegris heller. Som det gamla ordspråket lyder: "Sådana föräldrar sådant Pyre".

2 kommentarer:

Emm´s design sa...

Pyret mår bra om du mår bra :-)

Kram

30-nånting sa...

Tack emm, det är det jag försöker intala mig själv också.

Vi får se om Pyret håller med när h*n måste åka på fat-camp...