måndag 9 februari 2009

This is it!

Jag köpte klänningen i dag och det känns jättebra! Jag känner mig så fin i den och jag behöver inte känna någon viktstress eller figurstress för den sitter bra redan nu. Det är svårt att se på bilden men det som ser ut som ränder är chiffong vikt i olika breda veck.

Jag testade den tillsammans med mina cerisa skor som jag köpte i Alicante i somras och det kändes toppen. När Floristen gjort en liten bukett med cerisa blommor i kommer min brudutstyrsel nog att kännas komplett. Benämningen på klänningen är Party dress och det är ju precis det jag vill ha på mig på vårt bröllop. En klänning att partaja i!

Klänningen har redan fått tummen upp av den blivande brudgummen. Nu avvaktar jag bara Chloës och min kära mors dom (fast innerst inne vet jag redan att det här är klänningen jag kommer att säga "Ja" till E i).

Hurra!

Bilden lånade jag här.

9 kommentarer:

Tre stycken sa...

Va fin! Jag gillar verkligen att det inte är det "klassiska", om jag gifter mig ser jag mig själv i något liknande. Med cerise till dessutom. Åhhh!

30-nånting sa...

Tack Tre stycken! Jag tror att det kommer att bli toppen till det bröllop vi har tänkt oss. Inte så traditionellt men ett sjujäkla röj!

Strawberry milkshake sa...

fin fin fin!! en kompis till mej gifte sej i en liknande klänning fast med lite tyll under, och jäklar vad hon dansade!!

Amanda sa...

Å å å så söt och snygg. Det blir jättebra. Skönt när man bara vet.

Anonym sa...

Superfin!!! :)

Anonym sa...

Åh, vad vacker. Enkel elegans. En sån hade jag kunnat tänka mig att ha. Får jag fråga vart du hittade den?

30-nånting sa...

Jordgubben, det låter precis som vad jag har tänkt göra. Vad bra!

Amanda, ja det kändes helt rätt när den kom på och jag såg mig själv i spegeln.

ak, tack!

Hannas bokhylla - kul att du hittat hit. Du får absolut fråga vart jag hittade den. Den inhandlades i går på French connection.

Anonym sa...

Jättefin!!

30-nånting sa...

Tack Anna!