fredag 25 juli 2008

Semester-reel

Otrevligare utsikt än så här kan man väl ha från en av sina balkonger!?

Och det här var utsikten från den gigantiska terassen som också hörde till lägenheten. Visst nämnde jag också poolen på taket...

En av stränderna som vi spenderade större delen av våra dagar på.

Jag spenderade dagarna med en tunn tunika på min allt tjockare lekamen sittandes i skuggan. Så här kunde det se ut.

Jag åkte till Alicante med föresatsen att inte köpa ett jota förutom mat och dryck. Tji fick jag. Det blev en luvtröja, en färgglad sjal till min svarta parkas som jag ska svira runt i till hösten, ett par vardagsfina skor, ett par cerisa skor som jag vill ha på mig när jag och E gängar oss och så min absoluta favorit - valtröjan. En lite för liten t-shirt med mycket stretch i som det står "the happy whale" på. Jag längtar så tills min mage är tillräckligt stor för att ironin ska gå hem. Med tanke på att jag har gått upp två kilo på en vecka lär det inte dröja länge.




2 kommentarer:

Emm sa...

Lovely!

och jag skulle lätt kunna bära en sådan tröja.....utan ironi....

Anonym sa...

Tack vannen for en underbar vecka ! Vi har knappt 2 dar kvar nu.. Stor kram fran reseledaren ;o)