tisdag 1 juli 2008

Ehhhh

I natt drömde jag att jag gick runt naken och alla andra var fullt påklädda. Jag var inte så generad som man kanske kan tro av detta, men jag tänkte hela tiden att jag snart skulle klä på mig. "Ska bara åka färdigt på den här bussen" osv. Av någon anledning var det själva påklädningen som gjorde mig generad.

Dessutom tog jag inte en utan två Rohypnol! Den ena tabletten kunde jag inte svälja ordentligt (jag har svårt för att svälja tabletter även i vaket tillstånd) så jag försökte med lite vodka. Det gick sådär.

Mitt undermedvetna måste längta sig fördärvat efter lite galenskaper och alkohol (och tydligen Rohypnol??). Det här friska, sunda, nyktra och påklädda levernet verkar inte passa mig.

4 kommentarer:

Emm sa...

hahahahaha

Anonym sa...

Hahaha... ja, själv verkar jag inte få nog av att knata omkring i stora hus av olika slag. Ska jag ta det som ett tecken på att min undermedvetna tycker att jag är trångbodd i en tvåa?

Anonym sa...

Eh. "MiTT" undermedvetna. Eh.

30-nånting sa...

Haha, suziluz. Förmodligen! Jag tror att man ska tolka drömmarna rakt av. Tappar man tänder i drömmen ska man borsta dem nogrannare och drömmer man om myskoxar som suger sig fast på händerna eller dvärgar som spottar spik (jag har drömt om båda) så ska man akta sig för både myskoxar och dvärgar. Så.