söndag 6 juli 2008

Machinehead

Vilken skön helg jag och E har haft. Det är grymt med fester på fredagar för helgen känns så himla lång. Lördagen sov vi läääänge, gick och åt frukost på Söder och sedan shoppade vi loss. Eller, det var snarare jag som shoppade loss. E kallade mig för en "maskin". Jag förstår inte vad han menade med det...

Sedan blev det god middag, jag saknade faktiskt rödvinet en smula, och filmkväll.

I dag har vi tvättat och städat, kollat på ännu mer film, shoppat lite till (ja, okej det var jag som var framme igen) och nu ska jag alldeles strax komma igång med packningen inför min vistelse i Huset vid havet. Jag åker i morgon, så är det glest med inlägg under veckan vet ni varför.

Jag känner mig utvilad, glad och laddad för kvalitetstid med VSB och resten av familjen.

1 kommentar:

Emm sa...

Åh....härligt med semester...
Hoppas du får det underbart!!!

Kram