tisdag 17 februari 2009

Avslöjad

Jag har blivit bildutmanad! Svårt eftersom jag inte har visat mig själv på denna blogg, även om de flesta som känner mig faktiskt vet om att jag bloggar nu.

Utmaningen var att ta den sjätte bilden från den sjätte mappen i mina bilder. Jag fuskade och tog den sjunde för just den här mappen råkade vara från en egofotografering jag gjorde för två år sedan. Den sjätte bilden var en riktigt närbild och det vill jag bespara er. Jag blev sminkad och fixad av en före detta modell som nu är fotograf och konstnär och så spenderade vi fyra timmar med att fota mig ur alla möjliga vinklar och vrår. En del bilder blev faktiskt rikitigt bra. Andra, som den här, känns väl sådär när jag tittar på dem i efterhand.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg och cool bild, bra val (eftersom du behövde välja ;))!

Anonym sa...

Det va väl en jättefin bild !! Stor kram från en växande heffaklump i norr

Tre stycken sa...

Snygging!

Kul att se hur du ser ut :-) Lite nyfiken blir man ju.

30-nånting sa...

Tack Utmanarn och M.

Och Tre stycken - jag vet! Men det är svårt att börja outa sig när man vant sig vid att vara "anonym".