söndag 22 februari 2009

Dodge the bullet

Typiskt. E lovade mig en sovmorgon i morse plus att han skulle ta hand om allt småfix under dagen så att allt jag behövde koncentrera mig på var att ge Mira mat och att må gott.

Och så gick latoxen och pajade korsbandet i går.

Tänk, vissa gör vad som helst för att slippa "jobba".

(Nu har jag två stycken att ta hand om. Den ena är glad för det mesta och den andra har ont men försöker hålla humöret uppe. Och jag tycker väldigt mycket om båda två, trots att det inte blev någon sovmorgon.)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Aj aj, jag hörde om E. Stackare ! Hälsa honom!

30-nånting sa...

Ska bli M.

Tre stycken sa...

Vilken latoxe ;-)

Men aj aj aj. Jag vet ju inte hur det känns men det hörs ju att det gör ont. Stackarn. Mina sympatier!

30-nånting sa...

Tack Tre stycken. Ja, det verkar göra rejält ont. Tur att han fick starka värktabletter från farbror doktorn och synd bara att han är så kass på att ta dem.