tisdag 17 februari 2009

Beware

Om jag trodde att jag var "utfryst" när jag gick på övertid är det ingenting jämfört med den lepra jag och E verkar ha smittats av efter Miras ankomst. Efter nyhetens behag har gått över är det vi som har fått bjuda in till saker. Tusan också att våra vänner ska vara så sega på att bli på tjocken. Jag tror nämligen att våra vänner tror att allt blir ett så stort projekt för oss så att vi inte orkar ta oss iväg på något även om de skulle bjuda in oss.

Men detta är en varning hörrni - bröllopsinbjudningarna börjar dras tillbaka...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch då! Räknas en envis influensa följd av numera lunginflammation som giltig anledning för att inte ha bjudit in er än? Hoppas hoppas AK, som gillar er som fasen

30-nånting sa...

Nämen ak - det räknas absolut!!! Stackars stackars dig. Hoppas att du kryar på dig så fort som möjligt. Vi gillar ju er också och vill hänga med er!