onsdag 18 februari 2009

Emmaus

I dag har jag träffat en av mina första bloggmåsten. Emm, som skriver Verkligheten i ett nötskal. Jag hittade henne via Silverfisken och har följt hennes resa från singelliv och dejting till samboliv och en dröm som har förverkligats.

Jag var i hennes kvarter i dag så jag passade på att gå förbi och säga hej. Det är en märklig känsla att veta så mycket om en person utan att ha sett hennes ansikte. Och dessutom att hon vet så mycket om mig. Det var jättekul att träffa henne och jag smider planer på att titta förbi igen.

2 kommentarer:

Emm sa...

Åh det var så kul att träffa dig med! Livs levande!
Du och Mira är hjärtligt välkomna tillbaka. Mira som för övrigt var ett exemplariskt tyst barn :-)
Kram

30-nånting sa...

Haha, då skulle du ha hört henne på barnvagnsbion...

Kram