fredag 15 augusti 2008

Trasan

Det har varit mycket tjat om den här på senare tid, så det är väl inte mer än rätt att ni får se den skrynkliga trasan som hänger bakom soffan.

Tänk er ett turkost ljus på ljusfatet som står på soffbordet så tror jag att det knyter ihop allt jättebra med den röda fåtöljen och röda mattan som vi har. Jag gillar verkligen rött och turkost ihop.
En närmare titt på det fina tyget. Jag var ute efter något "organiskt" eftersom jag tycker att vi har lite för mycket skarpa kanter efter den här väggen.

8 kommentarer:

Amanda sa...

Jag gillar. Alltihop funkar bra. Men det kan ta lite tid att vänja sig visuellt vid nåt lite djärvare i inredningsväg. Om ni tog bort det om en vecka skulle din E sakna't, jag lovar.

30-nånting sa...

Tack amanda! Jag gillar verkligen det här tyget och det känns bara bättre och bättre.

Unknown sa...

Hjälper det om jag säger att jag tycker att tyget är jättesnyggt? Det tycker jag. Verkligen. Det är "organiskt" som du säger, men inte tungt, som såna tyger gärna kan bli.

Ett par kuddar i turkos skulle nog också passa väldigt bra :-)

30-nånting sa...

Det hjälper lmil! Tack för tipset!

Anonym sa...

Jag älskar tyget!!! Vart ar du köpt det?

30-nånting sa...

Latja, det inhandlades på Åhléns city här i Stockholm. Det är designat av Therese Öberg.

Jag tycker verkligen om det också.

Anonym sa...

Skitsnyggt och i slutändan förmodligen värt varenda krona!

Anonym sa...

Tack!! Måste förbi och kika om det finns kvar =)