fredag 15 augusti 2008

Belly up

Trots tårar blev jag lite gladare när jag fick dra på mig mina nya snygga jeans. Och eftersom jag är i fototagen tänkte jag att ni ska få se hur de ser ut, men också få en första glimt av "härligheten" (formerly known as min mage). Ingen gullig kula som ni ser, jag vet inte ens om jag egentligen ser gravid ut eller bara lite rultig. Men, magen har växt de senaste veckorna i alla fall så jag känner mig lite mer gravid nu än jag gjorde innan. Vilket är kul eftersom det verkar som om jag faktiskt är gravid också. (Ibland känns det nämligen som om jag går runt och ljuger för folk eftersom det knappt har synts eller känts.)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Klart gravid! Inget rultigt över den kroppen, alls, en väldigt typisk gravidkropp! Snygga jeans också.

30-nånting sa...

Tack suziluz - det är svårt att veta när man ser sig själv varje dag hur det egentligen har förändrats.

Amanda sa...

Mycket fin - och så smal du är!

Vilken vecka är det nu?

30-nånting sa...

Tack igen amanda! Jag är i vecka 24 nu. Bara 16 veckor kvar - heeeelt sjukt.

Emm sa...

Åh vad fin du är!!!!!!
Magen är superfin och byxorna med!!!!

Kram

Lo sa...

Oh herre jejsus!! Helt klart gravid. OMG vad som hänt med den magen sedan vi sågs senast. Oooohhh vad spännande!

30-nånting sa...

emm: tack och tack!

lo: ja, de senaste veckorna har det börjat hända lite...

Anonym sa...

Gravid, ingen tvekan om saken. Fin gravidmage och snygg häck! :-)

30-nånting sa...

haha esthrro, tack för det!