torsdag 14 augusti 2008

Needy

Just nu känns det baske mig som om jag är förälskad i alla mina närmsta vänner, vilket Suziluz var inne på för drygt en vecka sedan. Jag vill träffa dem alla - helst nu. Jag har saknat dem i sommar!

Lantlollan har jag såklart träffat eftersom hon valt ett liv långt borta från storstadens puls och nära Huset vid havet. Men i övrigt har det varit tunnsått med kompisdejter för mig. Så nu går jag och smider planer på hur jag ska kunna träffa Chloë, Hovmästarinnan, Journalistinnan, Redaktrisen, Informatören och alla de andra så snart som möjligt.

Chloë, Hovmästarinnan och Redaktrisen har jag i och för sig redan träffat, men jag behöver mer. Mina vänner är just nu mitt största beroende och jag måste få behovet stillat. Jag behöver snacka skit, prata trams, oja mig över saker och skratta åt dumheter.

Tamejtusan vilka härliga kompisar jag har. Jag borde köpa presenter till varenda en och skulle också gjort det om det inte vore för ett diiisaaaajnertyg som hänger bakom vår soffa.

1 kommentar:

Lo sa...

We love ya too! :)