fredag 29 augusti 2008

100

När jag klickade på den läskiga flytande babyn här bredvid insåg jag att det är exakt 100 dagar kvar till beräknad förlossning i dag. Det betyder att jag är nere på tvåsiffrigt imorgon. Herregud, borde jag kanske börja förbereda mig på något vis? Göra storkok och frysa in, klistra upp Nalle Puh-bårder i datarummet (aka Pyrets rum) och sticka små mössor och vantar för glatta livet.

Men hur förbereder man sig på att Pyret ska titta ut, egentligen? Och förresten kan jag inte sticka.

4 kommentarer:

Amanda sa...

Hahaha, det är ju fantastiskt!

Bra jobbat.

30-nånting sa...

Tack amanda, fast jag har ju inte gjort så mycket än...

Anonym sa...

98 dagar är ju ingenting! Gud så snabbt tiden går. Jättehärligt med tvåsiffrigt!
Kram A-K

30-nånting sa...

Tvåsiffrigt är ingenting...börjar bli lite skakis