måndag 11 augusti 2008

Monday, monday

Tillbaka i hemmets lugna vrå. Det känns helt underbart. Trots att jag börjar jobba i dag.

Vi längtade hem så till den milda grad att vi valde att avvika efter middagen på bröllopet i lördags och köra hem under natten. E körde, jag satt och ojade mig över hur trött jag var bredvid. Vi var hemma vid halv fyra på morgonen och det var så lyxigt att få vakna upp i vår egen säng, i vår egen lägenhet i går.

Nu väntar en höst med växande mage (ingen fin kula ännu, bara en massiv utbuktning), jobb, kvalitetstid med mina underbara vänner och E och lite småpyssel i hemmets lugna vrå. Det känns toppen.

7 kommentarer:

Hieronymus sa...

Hey yo, välkomna åter i verkligheten. Precis som vi. Sitter och jobbar nu. Men är oerhört dåligt disciplinerad idag, känner jag. Värdelooos.
Vi måste "fånga upp" nångång snart.

30-nånting sa...

Hallå! Jag fångar gärna upp med dig vilken dag som helst!

Strawberry milkshake sa...

Välkommen hem!

30-nånting sa...

Tack detsamma jordgubben!

Emm sa...

Välkommen till fiskmåsland :-)

Hieronymus sa...

Well vi kanske ska fånga upp efter jobbet på lämpling onyttig restaurang?

30-nånting sa...

Haha, tack emm.

Hieronymus - onyttig restaurang, det låter helt perfekt!