tisdag 20 maj 2008

Special delivery

Ringarna är färdiga!

Guldsmeden ringde i går och jag ska hämta dem i kväll. Så himla spännande. Dessutom fick vi en positiv överraskning i och med att de räknat fel på E:s ring, så den blev nästan 1 000 kr billigare.

I morgon ska jag lämna in ringarna för gravyr så förhoppningsvis är de helt klara i början av nästa vecka. Sedan börjar min väntan. Väntan på att E ska fria tillbaka. Ju mer jag tänker på det tycker jag att det var en himla dålig idé. Jag undrar vem som kom på den egentligen...

4 kommentarer:

Emm sa...

Du våndas också hör jag...

Han kommer fria på ett smashing sätt när han tycker att det är ett bra tillfälle. Tror inte du behöver oroa dig!

30-nånting sa...

Jajemen emm, det gör jag.

Det ska bli spännande att se hur han ska gå tillväga faktiskt. Och med tanke på att vi pratar om bröllop i augusti nästa år kan han väl inte vänta överdrivet länge...

Amanda sa...

Det fixar sig.

Hett tips: Ju lägre förväntningar man har desto mer nöjd blir man... ;o)

30-nånting sa...

Haha, ja det har E minsann lärt mig the hard way. ;-) Jag menar, 11 1/2 år utan ett frieri.

Om jag får gissa tror jag att det blir en middag, säkert något gott kött, och möjligtvis en blomsterkvast involverad. Och så slänger han fram asken på bordet och så är det fixt och färdigt. Bara ringarna åker på är jag nöjd!