torsdag 1 maj 2008

Älgarna demonstrerar

Första maj i dag och eftersom det är långhelg passar E på att, nej inte skämma bort mig om det var det ni trodde, golfa med grabbarna. Så i helgen ska jag roa mig själv. Det brukar jag vara ganska bra på.

I dag har jag inte demonstrerat annat än hur duktig jag är på att hänga med Journalistinnan. Vi låg i flera timmar i en park och pratade om allt från The Secret, spioner och ögon som glöder. Det var lättja när den är som bäst.

Kvällen ska spenderas med så många filmer jag kan trycka i mig och så kom jag precis på att jag är sugen på marängsviss, så det ska jag göra alldeles strax. Jag måste ju äta upp mig nu så att jag är riktigt go' och rund när E kommer tillbaka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Soft! Men hur uttalas det då? "Sviss," "swuiss," eller "schwuiss"? Har alltid undrat...

30-nånting sa...

Har ingen aning du. Jag tror att det stavas sviss men själv har jag alltid uttalat det som svisch - det låter så härligt fluffigt på det viset.