måndag 27 augusti 2007

Semesterlängtan

Så var den här. Hösten. Och semestern känns helt plötsligt väldigt avlägsen. Tur för mig då att jag inte gjort det här inlägget tidigare. För här kommer min semester i bilder, så som den såg ut i stora drag:














Jag hann umgås lite med världens finaste farfar, som fyller 95 år i oktober!










Utsikten från min lilla stuga vid havet. Den ligger alldeles intill Huset vid havet. Notera särskilt tapeten som jag och E kämpat med för att sätta upp.










En båtutflykt är obligatorisk när man är i Huset vid havet. Skönt att gå barfota på släta klipphällar.













Bröllop! Oj, vad roligt det var. Allt var så fint och alla var så glada. Mer sånt åt folket!










Surströmming! Ett måste för mig, mor och M. Vi åt med god aptit och E höll sig borta med hjälp av golf.










Jag och världens sötaste brorson på stranden. Jag höll på att storkna när jag såg min rejäla valk på magen, tills jag insåg att det var brorsonens mysiga och knubbiga arm.












Och slutligen, för man måste avsluta en semester med att pussa på honom, Världens Sötaste Brorson!

Inga kommentarer: