fredag 25 maj 2007

På spaning efter de serier som flytt

Det mesta jag fastnar för tas bort av någon anledning. Så har det varit med favoritglassen, favoritgodiset och även med serier jag verkligen har gillat.

En av serierna jag verkligen fastnade för var Cupid med Jeremy Piven. En harmlös serie med en liten twist, men jag gillade den. Jag vill minnas att gamla favoriten Lisa Loeb var med i något av de sista avsnitten.

Mitt så kallade liv var ju också den en favorit. Jag blir fortfarande alldeles svag i knäna när jag ser Jordan Catalano. Synd bara att han inte valde att förvalta sin snygghet.

En annan serie jag verkligen gillade var Jack & Jill. Justin Kirk var och är fortfarande snygg. Jag ser att han varit med i Weeds. Det är en serie jag aldrig börjat följa, men som jag tror att jag skulle gilla. Simon Rex tyckte jag var väldans snygg då. Nu är jag inte så säker längre. Amanda Peet gillar jag faktiskt. Jaime Pressly var väl i och för sig bara okej i denna serie, men det tar hon igen med råge i My name is Earl. Det här är för övrigt ett av mina favoritklipp från Earl.

Inga kommentarer: