tisdag 22 maj 2007

Artificiell lycka

Vi trodde att vi skulle klara det. Att vi skulle kunna låta bli. Att vi skulle kunna spara det bästa till senare. Men icke. I går smällde vi i oss fem avsnitt av Entourage på raken. Min kropp reagerade som på knark när musiken körde igång. "Want to be your superhero....". Lyckan var fullkomlig. Men i dag känner jag mig tom. Vad ska vi nu se? Nu har vi inget att spara till senare...

Jag måste verkligen bli avgiftad å det snaraste. Fast först måste jag ju kolla in sista avsnittet av säsong 3. Och två veckor efter säsongsfinalen kör ju fjärde säsongen igång. Så blås av omprogrammeraren. Jag är inte beroende. Jag är inte det...jag lovar. Jag kan sluta när jag vill.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du! Gillade du "My so called life"? En annan har ju införskaffat heeela serien på DVD dårå ... Säg till om du vill låna sen ;)

30-nånting sa...

You bet!!!! Såg att den skulle komma ut - och blev man inte kär in Jordan Catalano så var det ju något fel på en