fredag 25 maj 2007

Käftsmäll

Okej, det här var uppenbart en dag där jag aldrig skulle ha klivit upp. Jag har sovit uruselt på grund av att svärföräldrarna fick sova i vår dubbelsäng och själv låg jag i det som senare ska bli en gästsäng. Stackars alla våra framtida gäster.

Svärföräldrarna kom hit för att hjälpa mig fixa lite i den nya lägenheten (E är på golfresa hela helgen). Men nu har vi fått veta att vi inte kan få nycklarna tidigare, utan vi får snällt vänta till nästa fredag.

Och på perrongen i morse höll jag på att stöta in i en man. Inget konstigt med det, det händer lätt när det är många som ska kliva av och gå på. Dock verkade denne man tycka att det var hemskt besvärligt så han valde att putta till mig hårt på axeln.

Oh så kul att det är fredag... I dag känner jag mig redo för vad som helst...

Inga kommentarer: