lördag 26 april 2008

Tapas en masse

Vi firade in Konstnärinnan in i 30-års åldern i går. Det blev sangria och så många tapas som vi någonsin hade kunnat önska oss. Konstnärinnan är en person som är så omtänksam om andra och ger så mycket energi så jag kan inte annat än unna henne det bästa. Och jag tyckte att hon såg jättenöjd och glad ut när vi sa hej-då för kvällen. Härligt med partaj!

Den här kvällen är det inte riktigt lika mycket hallabaloo. E är iväg på ytterligare ett 30-års partaj och jag hade laddat upp med två filmer och åt god middag med kött och potatisgratäng. Men, tänk vad snopen jag blev när jag helt plötsligt vaknade upp framför "Tillsammans är man mindre ensam" och insåg att jag susat sött igenom hela filmen. Nu är klockan strax tio och jag funderar starkt på att gå och lägga mig. Är det ens lagligt på en lördag?

1 kommentar:

Emm sa...

Att sova är alltid lagligt :-)