onsdag 16 april 2008

Släppa väder

Hurra! I dag är det onsdag och då har E lovat att jag får kolla vad det ska vara för väder i Barcelona i helgen. Jag har försökt knarka väder hela veckan, men tydligen var denna dag en magisk gräns och jag har ju faktiskt lovat E att hålla mig. Så nu, nu är det dags. Håll tummarna för att solbrillorna får åka på och att min hud får bli laxrosa i helgen.

UPPDATERING: Haha, det verkar som om det ska regna i princip hela tiden medan vi är där. Inte helt oväntat eftersom vi har en förmåga att ta med oss dåligt väder dit vi åker, men trist ändå. Jag försöker ändå hålla modet uppe, solbrillorna ska med. Så är det bara.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fast sol och 17 gra varmt på lördag ser det ut som ! ;o) Blir nog bra ska du se ! Ni får tips oss om bra resturanger sen.. hatar att bli "lurad" eller besviken över mat.

30-nånting sa...

Sant ma, lördagen ser faktiskt helt okej ut. Tips på restauranger tar vi gärna emot.