måndag 14 april 2008

Aldrig nöjd

Jag har beklagat mig över att jag inte får se på tillräckligt mycket film. Så då kan man tänka att den här helgen borde ha gett mig mitt lystmäte.

I fredags klämde jag i mig två filmer. Evening (fin, långsam och det saknades något för att få mig riktigt berörd) och No reservations (eftersom jag förväntade mig att den skulle vara usel blev jag positivt överraskad, men den var fortfarande inte bra). I lördagskväll blev det en halv film som vi fortsatte se på söndagmorgonen, 300 (lite för mycket strid för mig men jag uppskattade verkligen bildspråket, skitsnygg film helt enkelt). Och i går kväll blev det The Kingdom (en god tanke men jag blev inte så värst berörd av den heller). Behöver jag nämna att E bara var med på två av filmerna?

Men alla de här filmerna har bara gjort mitt filmbehov större. Jag vill ha mer, se mer, beröras mer!

2 kommentarer:

Esther sa...

Det enda som var bra med 300 var alla snygga kroppar! :-D

30-nånting sa...

Grymt snygga faktiskt esther. Fast jag gillade hur filmen såg ut, den var verkligen som tecknad fast ändå inte. Mycket snyggt.