fredag 18 april 2008

Like a glove

Jag är grym! Jag gjorde just en helt perfekt fickparkering, på första försöket. Jag har lite fobi för att fickparkera efter att jag bumpade in i en bil där föräldrarna stod och skulle lyfta ur sin lilla bebis ur bilen. Ingenting hände, varken någon skada på bilarna eller bebben, men trots det har jag sedan dess alltid haft ont i magen varje gång jag ska iväg med bilen och riskerar att tvingas fickparkera. Men i dag gick det lätt som en plätt. Jag hade inte ens särskilt ont i magen. Hurra för mig.

Det här flytet måste väl innebära att det blir bra väder i Barcelona ändå, eller?

Bilden lånade jag här.

2 kommentarer:

Terése sa...

Hej där,

Tack för gratulationerna! Kul att du läser.

Vi syns i bloggsfären! :)

30-nånting sa...

terése, det var så lite så. Kul att du tittade in!