fredag 11 april 2008

Happy birthday dear Bloggen!

I dag fyller min blogg ett år. Tiden har gått så oerhört snabbt och jag står väl fortfarande där jag gjorde när jag började skriva, söker jobb och klagar på det mesta rent allmänt. Samtidigt har en hel del hänt.

Inte minst så har jag börjat lära känna er andra bloggare så smått som är här och kommenterar nu och då. Jag har fått ta del av era liv och era funderingar och jag tycker fortfarande att det är otroligt roligt och engagerande, både att få läsa era bloggar och att skriva själv.

Men, nu är jag ju nyfiken på vilka ni är som tittar in här nu och då. En del av er kommenterar flitigt, en del av er känner jag och vet att ni läser även om ni inte kommenterar, men en del av er smyger bara in här utan att ge er tillkänna.

Så, för att fira min lilla blogg skulle jag vilja be alla er som är inne här och läser att skriva vem du är och hur du hittade hit i kommentarerna. Du får självklart vara helt anonym om du vill. Rätt vad det är hittar jag en ny favoritblogg som jag inte skulle ha upptäckt annars.

Bring it on!

6 kommentarer:

Emm sa...

I´m live and kicking :-)

30-nånting sa...

haha, det är bra emm. Dig har jag rätt bra koll på :-)

Anna sa...

Jag kan inte heller räknas som smygare, tror jag ;)

Grattis på 1-års dan!

30-nånting sa...

tack anna!

Hieronymus sa...

Jag smög hit en kall vinterkväll, eller var det en varm sommarmorgon. Äsch. Minnena sviker mig, men kul var det säkert...

30-nånting sa...

Kom du som en vind menar du? Hehe