tisdag 1 april 2008

Bygga bo

Jag vet inte vad det är för fel på mig. Men den senaste timmen har jag spenderat med att titta på radhus. Vi som flyttade in i vår lägenhet för mindre än ett år sedan och trivs jättebra. Vi som absolut inte skulle kunna sälja nu eftersom vi är lättlurade suckers som köper dyrt, dyrt, dyrt.

Inte nog med att jag tittade på radhus. Jag tittade dessutom på radhus i Uppsala! Vi har inga som helst planer på att flytta dit. Vi känner ett par som bor där och de är på väg därifrån. Men för ett tag sedan fick jag en känsla av att det är där vi kommer att hamna tillslut.

Det hela känns mycket märkligt och jag hoppas att min lust att bygga bo går över. Jag orkar inte renovera, måla fixa och dona överhuvudtaget mer i mitt liv. Jag vill bara ligga i soffan och äta praliner och titta på ANTM.

2 kommentarer:

Emm sa...

hahahha

Nej, stanna i STockholm nu!

30-nånting sa...

emm, så kommer det nog att bli också. om inte det här suget tar överhanden, men det vore ju mycket skumt om det gjorde det.