torsdag 24 april 2008

Best friends 4-ever

I dag såg jag honom igen.

Fredrik.

Jag gick och lyssnade på Counting Crows och hamnade bakom honom på gatan. Jag tror att Fredrik gillar Counting Crows. Jag tror också att jag och Fredrik skulle kunna bli polare. Lite sådär som jag trodde, vid sju års ålder, att bara jag fick åka till Öland skulle jag och kronprinsessan bli bästa vänner för evigheters evigheter.

Jag och Fredrik alltså. Inte för att jag har någon aning om vad vi skulle kunna prata om.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha, jag tror också att ni skulle kunna ha mycket roligt, och framförallt vara mycket roliga, ihop. :)
Själv ska jag bli bästis med Carina Berg.

30-nånting sa...

Carina Berg ja, hon är många människors drömpolare just nu tror jag. Själv drömmer jag tydligen om Fredrik...