torsdag 17 april 2008

Råttfälla

Jag har just ätit en macka med svettig ost på. Jag gillar ost väldigt mycket och just nu har jag en ostrevival och äter ost till allt möjligt. Svettig ost har jag heller ingenting emot. Men det saknades något. Jag insåg att hade jag bara fått sitta utomhus i solen, med mössan uppstyrd i pannan, overallen halvt avtagen och knuten runt midjan, en kliande halslinning på min stickade tröja och varm choklad i kåsan så hade mitt mellis varit perfekt. Nu blev det bara halvdant.

2 kommentarer:

Emm sa...

Ledsen att behöva säga det, men vädret är nog lika dåligt i Barca som i Lissabon. Något jävla oväder som dragit in! Jag skulle ju också bli grisskär!!!!!

30-nånting sa...

Det var det jag förstod emm - jäkla skit. Vi får väl komma hem lika vita och bittra som vanligt då ;-)